Pedriño Chosco nunha das suas viaxes

Pedriño Chosco nunha das suas viaxes

lunes, 28 de septiembre de 2015

Pedriño estrease na rede!

Ola a tod@s!!

Neste blogue vouvos contar as miñas aventuras polo mundo adiante. Tratarei de poñervos fotos MIÑAS!! nas que saio moi guapiño ;-) Pero o primeiro é o primeiro... vouvos contar quen son:

Chámome Pedro Chosco, Pedriño pra vos. Son o elfo do sono, a miña tarefa é durmir aos nenos botándolles uns polvos máxicos nos ollos. Hai quen dí que cando un neno me ve queda con un ollo pechado e outro non o pode abrir.

Hoxe eme moi tarde e non vos podo contar moito máis.

Eu vou botar unha cabezadiña.



Boas noiteeeesss!


6 comentarios:

  1. Ola Pedriño e Antía son Ana,de 5 B, moi bonito o blog, estou esperando novos pots das tuas viaxes, Pedriño!
    Boas noitess Pedriño dorme ven jaja!

    ResponderEliminar
  2. Ola Pedriño e Antía son Ana,de 5 B, moi bonito o blog, estou esperando novos pots das tuas viaxes, Pedriño!
    Boas noitess Pedriño dorme ven jaja!

    ResponderEliminar
  3. Preciosa idea a de quen comezou a escribir as viaxes de Pedro Chosco. Debeu viaxar tanto!! Creo que coñece aos nenos de toda Galicia.
    Eu tamén coñecín a Pedriño Chosco cando era nena. Ao principio tiñalle medo, pero logo me din conta de que era bo amigo.

    ResponderEliminar
  4. Esta fin de semana non fai moi bo tempo, e como son de trapo non creo que vaia sair de excursión. Ainda que se teño tempo subo algunhas imaxes da miña viaxe anterior.

    ResponderEliminar
  5. Podes facer unha viaxe cando chivisque,pero con un paraguas e logo facerte a a foto!!!

    ResponderEliminar